Átfogó és versenyképes szaktudás - Munkaerő-gazdálkodási és TB ügyintéző képzés

Ma már szinte közhelynek számít, hogy mennyire fontos az élethosszig tartó tanulás. A legtöbb szakmában folyamatosan képezned kell magad ahhoz, hogy folyamatosan sikerrel végezhesd. Ha nem egy újabb végzettséget, akkor nyelvet, új szoftvert, kommunikációs képességeket vagy más kiegészítő tudást a magunkévá tenni, hiszen tudjuk, hogy a sikerhez a friss, naprakész tudáson keresztül vezet az út.

Éppen ezért a munkaerő-gazdálkodási és társadalombiztosítási ügyintéző képzés azoknak szól, akik hasonlóan gondolkodnak. Akik érettségivel, szakmai előképzettséggel és némi gyakorlattal is rendelkeznek, és azon gondolkodnak, hogy tovább bővítik ismereteiket. Ha magadra ismertél, mindenképpen olvass tovább!

Olvasási idő kb.: 4 perc

Ki lehet munkaerő-gazdálkodási és társadalombiztosítási ügyintéző?

 

Azt, hogy a tanfolyam elvégzéséhez pontosan milyen előképzettség szükséges, a képzésleírásban megtalálhatod. Olyan szakembereket képzünk itt, akik képesek lesznek a munkavállalók társadalombiztosítási- és bérügyeit intézni, tudásukat a munkahelyek HR vagy bérszámfejtési osztályain kamatoztatni. Ha alkalmazottként pénzügyi vagy HR területen dolgozol, a munkahelyed TB kifizetőhely, vagy jelenleg is TB- és bérügyintézéssel foglalkozol, de szeretnéd felfrissíteni tudásodat, mindenképpen ajánljuk neked ezt a képzést. Ha pedig önálló könyvelő vagy adótanácsadó vagy, ez a képzés tökéletes alkalom és bázis a portfólióbővítésre. Már egy év alatt új szakterületen lehet piacképes tudásod. Pályakezdőként, ha a felsorolt alapképzettségek valamelyikével rendelkezel, nem kell szakmai gyakorlatot sem igazolnod!

Munkáltatóként is érdemes gondolkodnod azon, hogy alkalmazottaid mekkora hasznát vennék a bérrel, társadalombiztosítási ügyintézéssel kapcsolatos ismereteknek? Megvan ez a szaktudás a vállalkozásodnál?

 

 

 

 

 

Milyen feladatokat végezhetek a tanúsítvány birtokában?

 

A végzettség megszerzése után többféle területen is versenyképes tudással rendelkezel majd. A humánerőforrás-menedzsmenthez tartozó feladatok közül hozzád tartozhat egy cég munkavállalóinak nyilvántartása, az ehhez szükséges adatgyűjtési és adatvédelmi feladatok, a munkáltató, a munkavállaló és az érdekképviseleti szervek közötti kapcsolattartás. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a cég dolgozói hozzád fordulhatnak majd az ügyes-bajos dolgaikkal, ami a belépést, kilépést, a szabadságot, táppénzt, betegségeket, bért és járulékokat, családügyi ellátásokat illeti. A bérszámfejtés területén a havi rendszeres feladatok mellett a jogszabályban szereplő bejelentési, bevallási és adatszolgáltatási feladatokat végezheted. A harmadik terület a társadalombiztosításé, azaz a különböző támogatásokra való jogosultsággal, pénzbeli ellátásokkal, nyugdíjjal, családtámogatással kapcsolatos ügyintézésé. Egyéni vállalkozóként pedig mindezeken a területeken tanácsadással, dokumentációval, konkrét feladatvállallással segítheted a hozzád forduló kisebb és nagyobb vállalkozásokat, magánszemélyeket.

Ha tehát szívesen foglalkozol ezekkel a területekkel, az adminisztráció mellett jól kommunikálsz és örömmel segítesz az embereknek, a munkaerő-gazdálkodási és TB ügyintéző a neked való szakma.

Mit kell tudni a képzésről?

              

A munkaerő-gazdálkodási és társadalombiztosítási ügyintéző képzés 240 órát vesz igénybe, ami összesen 6-8 hónapot jelent. A képzési napok jellemzően péntek délután vagy szombat délelőtt vannak, hogy munka mellett is kényelmesen tanulhass, de választhatod az online oktatást is. A tanfolyam végén a képesítő vizsgát egy akkreditált független vizsgaközpont végzi - sikeres vizsga esetén Munkaerő-gazdálkodási és társadalombiztosítási ügyintéző tanúsítványt kapsz. A társszakmák közül figyelmedbe ajánljuk a vállalkozási mérlegképes könyvelő, az adótanácsadó vagy az okleveles adószakértő tanfolyamokat is!  A képzéseket eléred oldalunkon, ha pedig kérdésed van, keresd Krisztát a krisztina.nagy@minerva90.hu e-mail címen vagy kollégáinkat az iroda elérhetőségein. Várunk képzéseinken!