Általános szerződési feltételek

Általános szerződési feltételek

1.  Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte

  • Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Minerva 90 Felsőoktatási és tanfolyamszervező Kft. (székhelye: Székesfehérvár, Petőfi u. 5. 2. em.; adószáma: 11601069-2-07, Nyilvántartó Bíróság: Székesfehérvári Törvényszék Cégbírósága, Cg.: 07-09-005758, továbbiakban: Szervező) által szervezett rendezvény/képzési szolgáltatás résztvevője (a továbbiakban: Résztvevő) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szervező és Résztvevő a továbbiakban együttesen: Felek).
  • A Szervező képzési szolgáltatásaira jelentkezni elektronikus úton vagy postai formában leadott jelentkezési lap (továbbiakban: jelentkezési lap) kitöltésével lehetséges, a jelen ÁSZF- ben meghatározott módon.
  • Résztvevő a képzési szolgáltatásra történő jelentkezésével elfogadja és magára nézve kötelezőnek tekinti a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.
  • A Szervező által szervezett képzési szolgáltatásokon bárki jogosult részt venni, amennyiben a Szervező weboldalán ( https://www.minerva90.hu/ továbbiakban: Weboldal) lévő jelentkezési lapot kitölti továbbá magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.
  • A Résztvevő jelentkezését – legkésőbb a képzés 1. oktatási napjáig – bármikor Erre az 1.7. pontban megadott elérhetőségeken kizárólag írásban van lehetőség a képzési központnál. A Szervezőt megilleti továbbá a részvételi díjnak azon része, melyen a kilépés dátumáig részt vett.
  • A Szervező a Résztvevő elektronikus vagy postai úton benyújtott jelentkezésének megérkezését követően köteles a Résztvevő részére a jelentkezés elfogadását elektronikus úton (e- mailben) visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás a jelentkezés elküldésétől számított 48 órán belül a Résztvevő részére nem érkezik meg, akkor a Szervező ajánlati kötöttsége, illetve a Résztvevő bárminemű kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik. A visszaigazolás megküldésével a Felek között szerződés létrejön. Amennyiben a Szervező által képzési szolgáltatás a felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény (továbbiakban: Fktv.) hatálya alá tartozik, akkor jelen ÁSZF elfogadásával Résztvevő és Szervező között az Fktv. 12/A–13. -ban rögzítettek alapján felnőttképzési jogviszony jön létre. A 11/2020. (II.7.) Korm. rend. (továbbiakban: Fktv. vhr.) 21. § (1) bekezdésben foglalt információkról a Szervező az adott képzés képzési adatlapján, továbbá a Szervező ügyfélszolgálatán ad tájékoztatást. A képzések képzési adatlapjai elérhetőek a Szervező Weboldalán, a rendezvény/képzési szolgáltatás jelentkezési felületéhez kapcsolódóan.
  • A Résztvevő jelentkezésének elküldésével elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat. A Szervező által biztosított, a választott képzési szolgáltatás képzési adatlapján szereplő információk alapján megismerte a 11/2020. Korm. rend. 21. § (1) szerinti felnőttképzési szerződés tartalmát. Ezzel a Felek között létrejön a felnőttképzési szerződés.
  • A Felek között magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, amelyet a Szervező annak létrejöttét követő 8. év utolsó napjáig megőriz. A Szervező
  • Weboldalán történő jelentkezésekre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Ektv.) rendelkezéseit kell alkalmazni.
  • Amennyiben a képzésben résztvevő a felnőttképzési szerződéstől el kíván állni, úgy ezt írásban – tértivevényes levélben vagy e-mailben – köteles a felnőttképző felé bejelenteni az alábbi módok valamelyikén: E-mail üzenet küldése a info@minerva90.hu címre, ahol jelzi elállási szándékát, hogy a képző megkezdhesse a felnőttképzési szerződés megszűnésével kapcsolatos előkészületeket.

b).az elállásról szóló ajánlott-tértivevényes postai küldemény eljuttatása a következő címre: Minerva90 Kft. 8000. Székesfehérvár, Petőfi u. 5. 2. em.

  • A bejelentés átvételéig a képzésben résztvevő/díjátvállaló köteles megfizetni a szerződés 1. és 2. sz. melléklet alapján a már lezajlott, személyes jelenlétet igénylő (online kontakt és tantermi kontakt) órákra jutó időarányos díjat, a felnőttképző által biztosított digitális tananyagokat, a képzésben résztvevő által átvett könyvekre jutó díjat, valamint - a képzésben résztvevő által történő írásbeli jelentkezés alapján - a tananyag egység záró mérésekre jutó díjat.
  • A részarányos képzési díj a képzési ütemezés szerint zajló képzés esetén az ütemezett órák arányában, kontakt órák ill. egyéni ütemezésű képzési részek esetén tananyagegységenként arányosan kerül meghatározásra, a résztvevő képzési jelenlététől függetlenül.
  • Elállás, illetve felmondás esetén Képző elszámolást készít.
  • Az elállás joghatályossá válásának feltétele az elszámolási dokumentáció elfogadása, és a részarányos díj megfizetése az elállási nyilatkozat megküldésétől számított 15 banki napig bezárólag, ennek hiányában az elállásra vonatkozó nyilatkozat nem lép hatályba.
  • A késedelmes fizetésre és a díjfizetés elmaradására a felnőttképző és a képzésben résztvevő/díjátvállaló között létrejött szerződés rendelkezéseit kell alkalmazni.
  • Amennyiben a képzésben résztvevő vagy a díjátvállaló a képzési díjat az írásbeli (postai úton, ajánlott küldeményként küldött) fizetési felszólításban feltüntetett fizetési határidőig nem fizeti meg, a felnőttképző egyoldalúan, azonnali hatállyal jogosult felmondani jelen felnőttképzési szerződést. Az azonnali hatályú felmondásról és a fizetési kötelezettségről a felnőttképző a képzésben résztvevőt/díjátvállalót írásban (postai úton) értesíti.
  • Ügyfélszolgálat: a Minerva 90 Kft. képzési központja, amelyet az alábbi linkre kattintva érhet el a Résztvevő: https://www.minerva90.hu/kapcsolat

2. Jelentkezés, fizetési feltételek, Felek szerződésszegésének következményei

  • A Szervező képzési szolgáltatásain részt venni kizárólag a jelentkezési lapot érvényesen kitöltő Résztvevők számára lehetséges. A jelentkezési adatlap kitöltésekor egy valós e-mail cím, és a jelentkezés teljesítéséhez további adat kitöltése szükséges.
  • A Szervezőt a Résztvevő által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető problémáért, hibáért semminemű felelősség nem A hibásan rögzített adatok megváltoztatására az 1.7. pontban megadott képzési központ elérhetőségein van lehetőség.
  • A részvételi díj mindig a kiválasztott képzési szolgáltatás mellett feltüntetett összeg.
  • A Weboldalon feltüntetett képzési szolgáltatások részvételi díjainak a megváltoztatásának jogát a Szervező fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már befogadott jelentkezések díjait kedvezőtlenül nem befolyásolja.
  • A jelentkezést a Szervező a Weboldalán keresztül csak akkor fogadja el, ha a Résztvevő a jelentkezéshez szükséges valamennyi adatot maradéktalanul kitölti.
  • A részvételi díjat a Résztvevő vagy helyette a részvételi díj megfizetését átvállaló az MBH Bank Nyrt.-nél vezetett 10102952-73923919-00000005 sz. bankszámlaszámra átutalással is megfizetheti.
  • A Szervező fenntartja magának a jogot, hogy a képzési szolgáltatáson történő részvételt a Résztvevőnek csak abban az esetben engedélyezze, ha a részvételi díj a Szervező fenti bankszámlájára beérkezett vagy a részvételi díj befizetését igazoló hitelt érdemlő dokumentumot a Résztvevő bemutatta.
  • Ha a Résztvevő saját hibájából szerződést szeg, a Szervező kártérítési követeléssel élhet. Ebben az esetben a Résztvevő nem kapja meg a képzés sikeres teljesítéséről szóló tanúsítványt. Amennyiben a Szervező saját hibájából szerződést szeg, és ennek következtében a Résztvevő a képzést nem tudja elvégezni, úgy a Szervező a saját költségén biztosítja, hogy a Résztvevő a képzést egy másik képzés keretében el tudja végezni. Nem tekinthető egyik fél szerződésszegésének sem, ha a szerződésszegés vis maior következtében áll be.
  • A fizetés bármely bank által kibocsátott VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro kártya használatával is lehetséges.

Felhívjuk figyelmét, hogy egyes bankok korlátozhatják a bankkártyákkal végrehajtható tranzakciók körét.

Bankkártyás fizetést választva a rendelés utolsó lépéseként a Barion oldalára jut, ahol az alábbi mezőket kell kitöltenie:

  • bankkártyaszám a kártya előlapján található
  • név a kártyán szereplő név
  • lejárati dátum (év és hónap) a kártya előlapján található ellenőrző szám utolsó 3 jegye a kártya hátoldalán található

Tudomásul veszem, hogy a Minerva 90 Kft. (8000 Székesfehérvár, Petőfi u. 5. II/6.) adatkezelő által a www.minerva90.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az a Barion Payment Zrt., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: [név, e-mail cím, vásárlás összege]. Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a Barion Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: https://www.barion.com/hu/adatvedelmi-tajekoztato/.

3. Képzési szolgáltatásokkal kapcsolatos tudnivalók

  • Képzési szolgáltatásokhoz kapcsolódó írásos és egyéb (elektronikus) anyagok jogai a Szervező tulajdonát képezik, ezért azok sokszorosítása, terjesztése, harmadik fél részére történő átadása törvénybe ütköző cselekedet. A rendezvényen/képzési szolgáltatáson felvételek (videó, hang stb.) készítése tilos.

4.  Panaszkezelés

A Résztvevőnek a jelentkezéskor vagy azt követően esetlegesen felmerülő panaszait az 1.7. pont alatt szereplő illetékes képzési központ elérhetőségein személyesen vagy írásban (email útján) teheti meg.

4.1.1.  Szóbeli panasz

A Résztvevő szóbeli panaszát a Szervező haladéktalanul megvizsgálja és lehetőség szerint azonnal orvosolja. Amennyiben a Résztvevő a panaszkezelés módjával nem ért egyet vagy a panasz azonnali orvoslására nincsen lehetőség, úgy a Résztvevő panaszát írásban továbbítja a Szervezőnek (ld. 4.1 pont). A panaszt annak beérkezését követően a Szervező megvizsgálja és a panasszal kapcsolatos álláspontjáról a benyújtástól számított 30 napon belül indokolással ellátott választ küld.

4.1.2.  Írásbeli panasz

Írásbeli panasz esetén a panaszügyet a beérkezést követően a Szervező megvizsgálja és vizsgálat eredményéről a Résztvevőnek a panasz közlését követő 30 napon belül írásbeli választ küld. Igény esetén a vizsgálat eredményéről a Résztvevőt a Szervező elektronikus úton értesíti. A panaszt a hatályos jogszabályi előírások alapján a Szervező vizsgálja meg, utasítja el, vagy orvosolja. Szervező válaszlevelében kitér a panasz teljeskörű kivizsgálásának eredményére, a panasz orvoslása érdekében tett intézkedésekre, elutasítás esetén pedig az elutasítás indokaira. A Szervező tájékoztatását egyértelmű, közérthető indokolással látja el, melynek során egyszerű nyelvezetet használ, kerülve a jogi szakkifejezések indokolatlan használatát. A Szervező törekszik arra, hogy válaszlevelében a Résztvevő valamennyi kifogására érdemi választ adjon.

4.1.3.  Panasznyilvántartás

A panaszkezelés során következő adatokat kérheti el a Szervező a Résztvevőtől:

  • Résztvevő neve
  • Résztvevő lakcíme, székhelye, levelezési címe
  • Résztvevő telefonszáma
  • értesítés módja
  • panasz leírása, oka
  • Résztvevő panasszal kapcsolatos igénye
  • a panasz alátámasztásához szükséges, a Résztvevő birtokában lévő dokumentumok másolata
  • a panasz kivizsgálásához, megválaszolásához szükséges egyéb adat

A Szervező a panaszkezelés során a Résztvevő által benyújtott adatokat az információs és önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény valamint a GDPR rendelkezéseinek megfelelően kezeli.

Az írásbeli panaszokat, továbbá az azokra adott válaszokat a Szervező nyolc évig archiválja. A megőrzési idő elteltével az adathordozókat (okiratokat) a Szervező selejtezi.

A panasznyilvántartásban rögzített személyes adatokat kizárólag a panaszügyek regisztrálásának és a panaszügyek elbírálásának céljából használja fel a Szervező.

4.1.4.  Jogorvoslat

Amennyiben a Résztvevő panasza teljesen vagy részlegesen elutasításra kerül, vagy a panasz kivizsgálására fent megszabott határidő eredménytelenül eltelt, úgy a Résztvevő az alábbi hatóságokhoz és testülethez fordulhat.

Budapest Főváros Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Főosztály: Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben szabályozott fogyasztóvédelmi rendelkezések megsértése esetén, fogyasztóvédelmi eljárás kezdeményezhető.

Cím: 1051 Budapest, Sas u. 19. III. em. Telefonszám: +36 1 450 2598

Budapesti Békéltető Testület: A termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, továbbá a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügyben békéltető testülethez fordulhat a Résztvevő

Címe: 8000. Székesfehérvár, Hosszúsétatért 4-6.

E-mail: bekeltetes@fmkik.hu

Amennyiben fenti módok valamelyikén, vagy egyéb tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezésére, szerződő Felek értékhatártól függően kikötik a Budapesti II. és III. Kerületi Bíróság kizárólagos illetékességét.

5.  Egyéb rendelkezések

  • A Szervező által üzemeltetett Weboldal biztonsági foka megfelelő, használata nem jelent kockázatot. A Weboldalon való jelentkezés feltételezi a Résztvevő részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.
  • A Szervező nem felelős semmilyen kárért, amely a weboldalra való csatlakozás miatt következett be. A Résztvevőt terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.
  • A Szervező a Résztvevő által rendelkezésre bocsátott adatokat célhoz kötötten, kizárólag a megrendelés teljesítése és az esetlegesen létrejövő szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja.
  • A Szervező a Résztvevő adatait harmadik félnek nem adja ki, kivéve, ha ezt jogszabályi felhatalmazás alapján teszi, valamint, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél a Szervező alvállalkozójaként/közreműködőjeként jár el. A Szervező a Résztvevő adatainak kezelésekor az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Info tv.), a GDPR valamint az Fktv. mindenkor hatályos rendelkezései szerint jár el. Az adatkezelés jogalapja az Info tv. § (1) bek. a.) pontja, valamint az Fktv. 21.§ (1) pont szerinti önkéntes hozzájárulás.
  • Az adatkezelés célja: rendezvény/képzési szolgáltatások szervezése és Szervezőnek az ezzel kapcsolatos szerződéses jogainak és kötelezettségeinek teljesítése, látogatottsági statisztikák készítése, hírlevél küldés, közvetlen üzletszerzési célokra való felhasználás. A Résztvevő a jelen ÁSZF elfogadásával hozzájárulását adja ahhoz, hogy a jelentkezés során megadott adatait a Szervező marketing célokra felhasználja, melynek során (e- mailen, telefonon, smsben, vagy postai úton) hírlevelet, értesítést küldhet aktuális rendezvény/képzési szolgáltatásairól, tanfolyamairól.
  • A Résztvevő a jelentkezési lap elküldésével az adatvédelmi szabályzatban foglaltakat elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el. A Szervező adatvédelemmel kapcsolatos szabályzata itt érhető el: https://www.minerva90.hu/adatvedelmi-szabalyzat
  • A Szervező bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.
  • Jelen szerződés a Ptk. 6:82.§-a alapján elektronikus úton kötött szerződésnek minősül. A szerződés magyar nyelven jött létre.
  • A Szervező nem rendelkezik a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény szerinti magatartási kódexszel.
  • Adatkezeléssel kapcsolatos észrevételeit, panaszait a Résztvevő az illetékes bíróság, illetve a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (1055 Budapest, Falk Miksa utca 9-11.) felé is megteheti.
  • Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Felek viszonyára a Ptk., az Fktv. valamint az Fktv. vhr. rendelkezései az irányadók.

Budapest, 2024. március 18.

JELENTKEZZEN MOST ONLINE!

Őszintén reméljük, hogy Önt is mielőbb képzéseink valamelyikén üdvözölhetjük!